DET HÄR KAN VI HJÄLPA ER MED
VAD VI ERBJUDER
Vi hjälper er att förstå era användares behov på djupet och omsätter insikter till konkreta, testade lösningar eller strategier som skapar verkligt värde för både kund och verksamhet.

Vi arbetar med tjänstedesign som metodik och leder visuella, utforskande och samskapande processer. Ni är med från start, tillsammans med användare, medarbetare och andra nyckelpersoner, från första insikt till testad idé eller utarbetade strategi.

Vi kan stötta i allt från enstaka insatser till större förändringsresor – exempelvis genom:
  • Inspirationsföreläsningar & workshops i kundcentrering
  • Workshopledning & metodstöd i innovationsprojekt
  • Transformationsprogram med fokus på kunddriven utveckling
  • Utbildningar (digitalt och på plats) med teori, praktik samt coachning
  • Processledning i projekt eller program
  • Specifika konsultinsatser – korta eller längre uppdrag beroende på behov
Oavsett om ni söker inspiration, behöver driva ett utvecklingsprojekt eller vill ha en långsiktig partner, utgår vi alltid från empati, nyfikenhet och en vilja att skapa verklig förändring.
Ta kontakt
NÅGRA AV VÅRA UPPDRAG
Att skala upp tjänstedesign i verksamheten – Nacka kommun
Medborgarinvolvering för göra det enklare att resa kollektivt – Västtrafik
Ambitionen "Sveriges nöjdaste kunder inom kollektivtrafik" – Hallandstrafiken
Mot en mer kundcentrerad telekomindustri
Digitalisering av entreprenörsutbildning i Uganda – LiU Innovation, YoungDrive
Medborgarinvolvering i Skärholmen – Stockholm stad
Behovsdriven digitalisering för Socialstyrelsen
Förbättrat digitalt stöd för rådgivning i samskapande med medlemmar – Unionen